Na przełomie września i października odbędzie się 35. edycja Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food. Jaki potencjał dla wystawców prezentują targi?
Wydarzenie od wielu lat jest postrzegane przez branżę jako obowiązkowy punkt w kalendarzu i nie należy się temu dziwić, w końcu POLAGRA to wydarzenie z wieloletnią tradycją, a jednocześnie podążające za trendami rynku eventów. Co roku udział w nim biorą producenci żywności i napojów, a także alkoholi. Nowości prezentują liderzy w swoich kategoriach, a także firmy, które dopiero pracują nad rozwojem swojego brandu. W gronie tym znajdują się producenci i dystrybutorzy żywności zza granicy.
Targi co roku odwiedzają kupcy z sieci handlowych, przedstawicieli hurtowni spożywczych i sklepów detalicznych, ale nie tylko. Ogromy potencjał dla producentów to również odbywające się w tym samym czasie Międzynarodowe Targi Gastronomii i Wyposażenia Hoteli POLAGRA GASTRO / INVEST HOTEL. To wydarzenie, w którym udział biorą restauratorzy, właściciele kawiarni i szefowie kuchni z całej Polski.
Warto podkreślić, że w gronie kucharzy odwiedzających targi POLAGRA FOOD znajdują się także szefowie kuchni zza granicy oraz najlepsi kucharze w naszym kraju, w szczególności finaliści odbywającego się podczas targów POLAGRA najważniejszego w Polsce konkursu gastronomicznego dla profesjonalistów, czyli Kulinarnego Pucharu Polski.
Trwa obecnie kampania skierowana do wystawców bloku targowego Polagra. Organizatorzy jak zawsze zachęcają do wcześniejszego zgłoszenia udziału w ekspozycji, ponieważ można wtedy skorzystać z niższych cen powierzchni wystawienniczej (do 31 maja).
Targi POLAGRA FOOD, a także odbywające się w tym samym bloku targowym targi POLAGRA GASTRO, POLAGRA TECH i Taropak odbędą się w dn. 30 września – 3 października, tradycyjnie na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.