Polacy zaprojektowali limitowaną edycję puszek Pepsi!

Kampanie

Polacy zaprojektowali limitowaną edycję puszek Pepsi!

04 maja 2015

Znamy już zwycięzców pierwszego w tym roku Wyzwania Pepsi. Do konkursu polegającego na zaprojektowaniu oryginalnej puszki Pepsi zgłoszono prawie 7300 propozycji, z których jury z projektantem Maćkiem Sieradzkym na czele wyłoniło 3 najbardziej kreatywne projekty. Już w czerwcu pojawią się one jako limitowana edycja puszek Pepsi o pojemności 500 ml dostępna w sklepach w całej Polsce. Dodatkowo laureaci konkursu spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie z nim stworzą T-shirty inspirowane projektami puszek.

Oto zwycięskie projekty puszek Pepsi, które zobaczymy w sklepach już w czerwcu:

Puszka autorstwa Mateusza Mirockiego z Wrocławia, który zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez projektanta Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji #Projekt Pucha. Mateusz przedstawił Pepsi jako napój na każdą okazję.

Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim zaprojektowała puszkę przywołującą na myśl letnie wakacje.

Natomiast Krzysztof Oleksiak z Warszawy tworząc swój projekt inspirował się letnią zabawą na świeżym powietrzu. Chciał, aby jego puszka kojarzyła się z wakacyjnymi festiwalami muzycznymi.

„Fajnie było uczestniczyć w akcji organizowanej przez Pepsi i mieć wpływ na to, co zobaczy cała Polska! Wielkie dzięki wszystkim, którzy podjęli Wyzwanie! Gratuluję zwycięzcom i widzimy się wkrótce u mnie na wspólnym projektowaniu T-shirtów” – powiedział Maciek Sieradzky, projektant, który inspirował Polaków do podjęcia pierwszego Wyzwania Pepsi.

Wystartowało już kolejne Wyzwanie Pepsi!

16 kwietnia wystartowało nowe Wyzwanie Pepsi o nazwie #NagłośnijSwojeMiasto, które zachęca konsumentów do pokazania swoich miast w unikalny, oryginalny sposób. Więcej informacji na temat Wyzwania Pepsi można znaleźć na stronie www.pepsi.pl oraz na profilu Pepsi na Facebooku.