Znamy już zwycięzców pierwszego w tym roku Wyzwania Pepsi. Do konkursu polegającego na zaprojektowaniu oryginalnej puszki Pepsi zgłoszono prawie 7300 propozycji, z których jury z projektantem Maćkiem Sieradzkym na czele wyłoniło 3 najbardziej kreatywne projekty. Już w czerwcu pojawią się one jako limitowana edycja puszek Pepsi o pojemności 500 ml dostępna w sklepach w całej Polsce. Dodatkowo laureaci konkursu spędzą dzień z Maćkiem Sieradzkym w jego butiku w Warszawie, gdzie wspólnie z nim stworzą T-shirty inspirowane projektami puszek.
Oto zwycięskie projekty puszek Pepsi, które zobaczymy w sklepach już w czerwcu:
Puszka autorstwa Mateusza Mirockiego z Wrocławia, który zainspirował się zabawnymi grafikami stworzonymi przez projektanta Maćka Sieradzky’ego dla aplikacji #Projekt Pucha. Mateusz przedstawił Pepsi jako napój na każdą okazję.
Sylwia Fatalska z Dobkowa w województwie dolnośląskim zaprojektowała puszkę przywołującą na myśl letnie wakacje.