Poczta Polska uzyskuje coraz wyższe przychody ze sprzedaży detalicznej

Aktualności

Poczta Polska uzyskuje coraz wyższe przychody ze sprzedaży detalicznej

09 sierpnia 2019

Widokówki, napoje chłodzące i słodycze znalazły się wśród towarów najczęściej kupowanych w placówkach Poczty Polskiej w czasie tegorocznych wakacji. W pierwszym półroczu 2019 r. spółka odnotowała kilkuprocentowy wzrost przychodów ze sprzedaży detalicznej, w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r.

W pierwszym półroczu br., w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego, spółka odnotowała wzrost dynamiki sprzedaży w takich kategoriach produktowych, jak: napoje (wzrost o około 73%), art. sezonowe i regionalne (wzrost o około 58%), artykuły gospodarstwa domowego (wzrost o około 47%) oraz kosmetyki (wzrost o około 37%). Spółka zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą w 2017 r. chce być w segmencie handlu liczącym się w kraju dystrybutorem towarów okołopocztowych, papierniczych, biurowych, książek i prasy. Przyjęta polityka handlowa zakłada także sprzedaż upominków, słodyczy, gier, zabawek oraz towarów sezonowych.