Już ponad 80% spośród wszystkich sklepów sieci Biedronka akceptuje płatności dokonywane za pomocą kart płatniczych. Równolegle do procesu instalowania terminali, sieć zaczęła także kampanię zachęcającą klientów do używania kart bankowych w jej placówkach. W związku ze zmianami, które zaszły na rynku płatności kartami, sieć rozpoczęła 16 czerwca proces wdrożenia kart płatniczych w swoich placówkach. Od lat decyzja dotycząca płatności kartami wiązała się z uzyskaniem takiego poziomu opłat, który nie powodowałby obciążeń dla klientów. Aktualnie klienci mogą płacić za zakupy kartami płatniczymi w 1993 spośród ponad 2400 sklepów Biedronka zlokalizowanych w całej Polsce. Osiągając kolejny etap instalacji terminali w placówkach, sieć przygotowała specjalną kampanię informacyjną. Ma ona na celu jak najszersze poinformowanie obecnych i potencjalnych klientów Biedronki o możliwości płacenia kartami w jej sklepach. Kampania „Kartą też się opłaca. I kropka”, która potrwa do 27 lipca, jest obecna między innymi na billboardach, w telewizji, prasie, internecie oraz w materiałach informacyjnych dostępnych w Biedronce. Klienci chcący dowiedzieć się, w których sklepach mogą płacić za pomocą kart, mogą skorzystać ze specjalnej wyszukiwarki na stronie internetowej sieci. O możliwości płacenia kartą klienci mogą dowiedzieć się także za pomocą naklejki na drzwiach wejściowych oraz dzięki materiałom informacyjnym wewnątrz placówki. Klienci mogą dokonywać płatności kartami w sklepach Biedronka każdą kartą dowolnego banku, działającą w systemach kart płatniczych VISA lub MasterCard. Wprowadzenie tej metody płatności stanowi uzupełnienie dotychczasowych dostępnych form płatności w sklepach Biedronka – gotówkowej i za pomocą aplikacji telefonicznej (płatności mobilne).