Piwa rzemieślnicze cieszą się wśród klientów coraz większą popularnością. W związku z tym Grupa Eurocash testuje na terenie województwa mazowieckiego swój program dotyczący sprzedaży tych piw. Piwne Terytoria to asortyment złożony z ekspozycji piw rzemieślniczych połączonej ze wsparciem marketingowo-edukacyjnym. – To narzędzie, które powinno umocnić pozycję niezależnych sklepów spożywczych wobec dyskontów i sklepów wielkopowierzchniowych, a także dać możliwość zwiększenia rentowności naszych klientów w niezwykle konkurencyjnej kategorii piwa – powiedziała Magdalena Chwieduk z Eurocash, kierownik projektu. Do końca 2017 r. Piwne Terytoria pojawią się w sklepach na terenie całej Polski. Program wspierający sprzedaż piw rzemieślniczych jest drugim tego typu. Wcześniejszy, Faktoria Win, przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży win stołowych w sklepach małoformatowych. Obecnie Faktoria Win działa w ponad 4 tys. niezależnych sklepów w całej Polsce.