Pełne zatowarowanie placówek Piotra i Pawła, nowi dostawcy, kampania promocyjna „Nasz Świętomarciński więcejpolski” oraz najbliższe plany marketingowe Grupy Piotr i Paweł, w tym nowy program lojalnościowy dla klientów, to pozytywny wynik wdrażanego planu restrukturyzacji poznańskiej sieci. Wprowadzane zmiany są tym bardziej istotne, że trwa obecnie najważniejszy kwartał dla branży.
– Piotr i Paweł wychodzi na prostą. To widać zarówno w naszych sklepach, jak i po akcjach marketingowych, jakie wdrażamy. Piotr i Paweł ma być jak najbliżej klientów i ich potrzeb – podkreśla Marek Miętka, Prezes Grupy Piotr i Paweł. – Wraca marka własna, wraca szeroki asortyment produktów, w tym fresh food, pojawiają się nowi dostawcy, jednym słowem wracamy do gry. Przed nami najważniejszy okres w branży, stąd kończymy prace nad nowym programem lojalnościowym dla naszych klientów – dodaje.
W przygotowaniu jest także remodeling punktów sprzedaży połączony z otwarciem nowego wzorcowego sklepu sieci w Poznaniu. To nie koniec pozytywnych zmian w Piotrze i Pawle. W najbliższym okresie startują realizowane z dostawcami promocje przeznaczone dla klientów oraz kontynuacja akcji marketingowej pod kątem nadchodzących mikołajek i Świąt Bożego Narodzenia.
Zakończyła się zintegrowana kampania związana z rogalem świętomarcińskim „Nasz świętomarciński więcejpolski”. Piotr i Paweł to sieć, która sprzedaje ponad 25% ogólnej produkcji certyfikowanych rogali świętomarcińskich. Tegoroczne obchody imienin Św. Marcina były również obchodami 100-lecia odzyskania niepodległości Polski. Poznań jest miastem szczególnie związanym z tymi wydarzeniami, m.in. ze względu na wybuch Powstania Wielkopolskiego poprzedzony przyjazdem Ignacego Paderewskiego do stolicy Wielkopolski.
Po objęciu 12 września trzech spółek Grupy Piotr i Paweł postępowaniem sanacyjnym firma wdraża kolejne etapy planu restrukturyzacji. Jednym z zapowiedzianych przez zarząd kroków było zamykanie nierentownych sklepów Piotra i Pawła. Proces ten jest w trakcie realizacji. – Założenia pierwszego etapu planu restrukturyzacji zostaną zrealizowane w grudniu – mówi Jakub Karbowiak, Wiceprezes i Dyrektor Finansowy sieci. Równolegle odbyły się już dwie transakcje sprzedaży sklepów, pięć trafiło do sieci Biedronka, dwa sklepy zostały sprzedane do sieci Carrefour.