Obroty sieci Piotr i Paweł za rok finansowy 2013 wyniosły 1 927 mln zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 %, przy czym ostatni kwartał roku przyniósł wzrost obrotu na poziomie aż 6,9%.
Rozwój sieci to osiągnięcie liczby 100 placówek w całej Polsce, poprzez otwarcia 12 nowych supermarketów, z czego 9 w aglomeracji warszawskiej, poznańskiej i Trójmieście oraz obecność w nowych miastach takich jak Lublin, Elbląg i Koźmin Wielkopolski .
Prawie 50 mln obrotów odnotował e-sklep, który świętując w roku 2013 swoje 10-lecie osiągnął 19,5% wzrostu sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W roku 2014 sieć planuje otworzyć co najmniej 20 nowych supermarketów. Istotnym elementem rozwoju Piotra i Pawła będzie franchising, oparty na pozyskiwaniu i rebrandingu istniejących placówek. W bieżącym roku dzięki rozwojowi organicznemu oraz rebrandingowi sieć zakłada osiągnięcie dwucyfrowego tempa wzrostu obrotów.