Piknik dla Pracowników Hochland Polska to już tradycja. W tym roku impreza odbyła się 8 czerwca w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym. Na uczestników w każdym wieku czekała moc atrakcji, a podczas spotkania promowano takie wartości, jak przyjaźń, zdrowie i bezpieczeństwo.
Piknik Pracowników Hochland 2024, który w miniony weekend odbył się w Tarnowie Podgórnym, był doskonałą okazją, aby aktywnie spędzić czas na świeżym powietrzu w gronie najbliższych i znajomych. Nie zabrakło atrakcji zarówno dla młodszych, jak i dla starszych gości. Uczestnicy mogli spróbować swoich sił w grze w cymbergaja, a jako że trwa gorączka przed Euro, mieli okazję sprawdzić moc swojego kopnięcia na profesjonalnym ,,kopaczu’’. Ponadto dla Pracowników Hochland Polska i ich osób towarzyszących, rodziny i przyjaciół, przygotowano ściankę wspinaczkową i dmuchańce, mieli oni także możliwość zrobienia tatuażu lub wykonania ekologicznej torby według własnego wzoru. Nie zabrakło smaków z dzieciństwa w postaci waty cukrowej czy popcornu, a w obficie zaopatrzonym bufecie coś dla siebie znaleźli zarówno weganie, jak i wegetarianie oraz miłośnicy wyrobów mięsnych. I oczywiście serów Hochland! Była to impreza na najwyższym poziomie, nic więc dziwnego, że podobnie jak w czasie tego typu eventów All Inclusive, dla uczestników pikniku zostały przygotowane opaski – niebieskie dla dorosłych i zielone dla dzieci, co ułatwiło personelowi Hotelu 500 identyfikację gości zabawy Hochland. Organizatorem wydarzenia była Komisja Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Kaźmierzu.
– Piknik edycja 2024 przeszedł do historii z rekordową liczbą uczestników – było niemal 500 osób. Cieszymy się, że z roku na rok coraz więcej pracowników naszej firmy decyduje się spędzić swój wolny czas podczas weekendowego spotkania z kolegami i koleżankami z pracy. To pokazuje, jak silne i pozytywne relacje panują między pracownikami, co napawa dumą i optymizmem na przyszłość. Była super atmosfera, masa atrakcji i oczywiście pyszne jedzenie. Tego rodzaju imprezy są doskonałym sposobem na wzmocnienie więzi rodzinnych i integracji międzypokoleniowej rodzin, dlatego już planujemy przyszłoroczną edycję pikniku – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
źródło: Hochland Polska
oprac.: red.