Polacy to prawdziwi wielbiciele herbaty, a nasz rynek herbaciany należy do największych w Europie. Statystycznie Polak wypija ok. 41 filiżanek herbaty miesięcznie. Teraz pijąc herbatę możemy pomagać! Wszystko dzięki niezwykłej inicjatywie Jurka Owsiaka, który zaprojektował limitowaną edycję opakowań herbaty Lipton Yellow Label. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka z charakterystycznym logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wspiera działania fundacji.
– Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy są markami pełnymi optymizmu. Wierzymy, że Lipton grając razem z Orkiestrą dołoży sporą cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, a WOŚP osiągnie jeszcze lepszy wynik niż w zeszłym roku – mówi Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton. Herbaty, która jest zdecydowanym numerem 1 wśród herbat kupowanych przez Polaków.
Zasada akcji jest bardzo prosta. Pijąc swoją ulubioną herbatę, konsumenci mogą jednocześnie wspierać Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy! Wystarczy, że kupić jedno z zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka opakowań herbaty Lipton Yellow Label – o pojemności: 50, 75, 88 lub 100 torebek. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka (od 50 gr do 1 zł, w zależności od jego wielkości) marka przekazuje na cele WOŚP