Piętnaście placówek Netto 3.0, w tym czternaście otwartych w procesie konwersji sklepów Tesco – oto bilans ostatnich dwóch tygodni ekspansji duńskiej sieci. W większości przypadków Netto debiutowało na handlowym krajobrazie poszczególnych miejscowości.
Coraz więcej sklepów Netto
W ostatnich tygodniach duński detalista rozszerzył swoją działalność o placówki znajdujące się w Białobrzegach, Bielsku-Białej, Biłgoraju, Lęborku, Łabiszynie, Łukowie, Makowie Podhalańskim, Mławie, Opolu Lubelskim, Porębie, Rudzie Śląskiej, Sokółce, Toruniu, Wrocławiu i Wysokiej.
W dziesięciu spośród wymienionych miast Netto powitało klientów po raz pierwszy. Są to Białobrzegi, Biłgoraj, Łabiszyn, Łuków, Maków Podhalański, Mława, Opole Lubelskie, Poręba, Sokółka i Wysoka.
Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których rozwinęło swoją działalność: w Lęborku otworzył się drugi sklep Netto, w Rudzie Śląskiej – czwarty, w Bielsku-Białej – piąty, natomiast zarówno w Toruniu jak i we Wrocławiu otworzyły się szóste placówki sieci. Dodatkowo, w nowo otwartych sklepach Netto w Bielsku-Białej i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe zwiększające komfort kupujących i przyspieszające proces robienia zakupów.
Netto 3.0: wygoda, minimalizm, szeroki asortyment
Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego formacie 3.0, z którego słynie sieć. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz.
źródło: informacja prasowa