Sklep Netto w Galerii Madison w Gdańsku to pierwsza placówka sieci w Polsce zaprojektowana zgodnie z założeniami konceptu 3.0. Wczoraj odbyło się oficjalne otwarcie sklepu dla klientów, którzy od teraz będą mieli okazję robić zakupy w wyjątkowym, nowoczesnym miejscu, dostosowanym do ich potrzeb oraz lokalnych uwarunkowań.
Sklep Netto w koncepcie 3.0 został otworzony w gdańskiej Galerii Madison przy ul. Rajskiej 10. Położenie obiektu w samym sercu miasta sprawiło, że w dniu otwarcia na miejscu pojawiło się wielu klientów. Galeria zlokalizowana jest w ścisłym centrum Gdańska – tuż obok Starego Miasta, dworca oraz najważniejszych punktów turystycznych, dlatego stała się doskonałym miejscem do usytuowania w niej pierwszego polskiego sklepu Netto 3.0.
Netto w najnowszej odsłonie to nowoczesne i przestronne miejsce, nawiązujące w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki, dzięki czemu doskonale wpisuje się również w styl galerii, która ostatnio przeszła generalny remont. Koncept Netto 3.0 zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: nastrojowa muzyka, poszerzona oferta świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.
W dniu otwarcia na klientów czekało wiele dodatkowych atrakcji. Podczas pierwszych zakupów mieli oni okazję wziąć udział w aktywacjach przygotowanych przez sieć, m.in. przygotowywaniu świeżego soku na ekorowerze, konkursach, degustacjach oraz animacjach dla dzieci. Wielkim powodzeniem klientów cieszyła się darmowa, świeżo zaparzona kawa.
– Nowo otwarty sklep Netto w Galerii Madison, w Gdańsku to dla naszej firmy wyjątkowa inwestycja – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Galeria Madison leży w centralnym, świetnie skomunikowanym punkcie miasta, dlatego nasi klienci będą mogli robić u nas wygodne zakupy każdego dnia. Wszystkie zastosowane w sklepie rozwiązania, służą podniesieniu komfortu zakupów. Poszerzenie konkretnych kategorii produktów m.in. warzyw i owoców czy rozbudowana strefa TO GO to nasza odpowiedź na potrzeby konsumenta, w które, jako firma, uważnie się wsłuchujemy. Skandynawska stylistyka Galerii Madison i naszego sklepu doskonale wpisują się w nasz asortyment oraz styl pracy. Jesteśmy przekonani, że takie dopasowanie do lokalnej infrastruktury poskutkuje sukcesem oraz rozbudową naszej sieci o kolejne placówki w nowym koncepcie.