Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” to efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian. „Śliwkowy” Embraer 195 zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy.
Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy. Począwszy od 2015 r. praliny Śliwka Nałęczowska są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych. Ponadto są oferowane w salonikach biznesowych LOT-u na warszawskim Lotnisku Chopina. Także w sklepach „duty free” na lotniskach w całym kraju Śliwka Nałęczowska należy do najchętniej kupowanych pralin.
Wzór graficzny, wymalowany na kadłubie samolotu, to zwycięski projekt laureatki pierwszej edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska z 2018 r.