zwiększa asortyment produktów z dodatkiem masła, miodu czy naturalnych zakwasów.
Tylko w 2015 roku klienci hipermarketów Tesco kupili ponad 180 mln sztuk świeżego pieczywa. Dlatego jednym z priorytetów firmy jest oferowanie klientom artykułów które najchętniej wybierają podczas codziennych zakupów. Chcąc poznać zdanie klientów, Tesco przeprowadziło badania preferencji zakupowych w kategorii pieczywa, aby dowiedzieć się na co najbardziej zwracają uwagę podczas wybierania produktów i co szczególnie lubią. Na podstawie wyników, w ciągu ostatniego roku Tesco wprowadziło zmiany w swoim asortymencie. Już teraz klienci mogą sięgnąć po blisko 100 nowych produktów. Znajdziemy tu nowe bułki i chleby rustykalne, nowe smaki ciastek francuskich i półfrancuskich, donatów i mini pizz. Firma wprowadza również sezonowe produkty jak pieczywo na grilla, Święta Wielkanocne, czy Boże Narodzenie. Już w listopadzie na półkach hipermarketów Tesco klienci mogli znaleźć chałki premium, drożdżówki w kształcie bałwanków oraz zupełnie nowe ciasta m.in. bożonarodzeniowe ciasto stollen z dodatkiem masła, miodu i rodzynek.
Z badania przeprowadzonego dla Tesco wynika również iż korzystanie z naturalnych składników jest dla klientów kluczowym elementem wskazującym, że, produkty pozostaną dłużej świeże. Klienci powiedzieli również, że dużo chętniej sięgają po produkty jeszcze ciepłe, świeżo wyciągnięte z pieca.