Od ponad 25 lat świętujemy Dzień Dziecka z Piccolo. Badania konsumenckie pokazują, że najmłodsze pokolenie tak polubiło smak jego czterech owocowych wariantów, by sięgać po nie przy każdej wyjątkowej okazji. 1 czerwca powody do świętowania będą co najmniej dwa: Dzień Dziecka i specjalny konkurs Piccolo.
Piccolo to jedna z najbardziej kultowych dziecięcych marek na polskim rynku. Jest prekursorem kategorii, posiadającym 68% wartościowego udziału w rynku bez dyskontów. Cieszy się zaufaniem już drugiego pokolenia rodziców. Jak wynika z badań największą grupę konsumentów napojów musujących dla dzieci (28%) stanowią 4-6 latkowie, jednak Piccolo towarzyszy podczas wyjątkowych okazji również dzieciom w wieku 4-16 lat. Okoliczności do sięgania po bezalkoholowe bąbelki jest wiele. Do najbardziej popularnych zaliczają się sylwester oraz urodziny dziecka – tak wskazuje 90% polskich mam. Na przeciętnego konsumenta musujących napojów bezalkoholowych przypada jednak średnio 7 różnych wydarzeń do jego zakupu w skali roku .
Piccolo pełne owocowych bąbelków kojarzy się z dzieciństwem, swobodą, zabawą i celebracją ważnych chwil w gronie najbliższych. Cztery wystrzałowe smaki: truskawkowy, brzoskwiniowy, wiśniowy oraz tropikalny, rozbudzają dziecięcą wyobraźnię i podkreślają wyjątkowość każdej chwili spędzanej wspólnie z rówieśnikami oraz rodziną.
Z okazji Dnia Dziecka, marka Piccolo organizuje coś specjalnego – konkurs na najbardziej kreatywne zaproszenie na imprezę. Do wygrania jest rodzinny wyjazd do Heide Parku w Niemczech oraz zestawy Piccolo Party z aparatem Instax mini.
– „Zapraszajka” to aplikacja dostępna na naszej stronie internetowej piccolo.pl. Dzięki niej wszystkie dzieci mogą stworzyć zaproszenie na każdą okazję: Dzień Dziecka, urodziny, czy piżama party, wysyłając je do gości w formie filmu lub zdjęcia. To świetna alternatywa dla tradycyjnych, papierowych zaproszeń. „Zapraszajka” daje również możliwość wygrania cennych nagród. Autorzy najbardziej kreatywnych projektów otrzymają od nas bilety do jednego z największych parków rozrywki w Europie dla całej rodziny oraz zestawy Piccolo Party – zachęca do udziału w zabawie Anna Wiśniak, Senior Brand Manager AMBRA S.A.