Przedświąteczne wyniki sprzedażowe w sieciach Top Market, Minuta8 i Delica, należących do Polskiej Grupy Supermarketów, wzrosły o około 25% rok do roku – informują przedstawiciele PGS.
Zdaniem Polskiej Grupy Supermarketów tegoroczna Wielkanoc nie tylko była inna pod względem organizacji i formy Świąt, podczas których wielu Polaków nie spotkało się ze swoimi rodzinami, ale również pod względem koszyka produktów. Poza tradycyjnymi wzrostami w kategoriach mięs i wędlin, PGS odnotował wyraźne wzrosty sprzedaży artykułów higienicznych i sanitarnych oraz produktów spożywczych o długim terminie przydatności do spożycia.
Podczas tegorocznego okresu świątecznego Grupa PGS odnotowała blisko 25% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2019 r.
– Tegoroczne, dobre wyniki sprzedaży dają pewną nadzieję na przyszłość, jednak wciąż przygotowujemy się na – zdaniem ekspertów – najtrudniejszy okres, przypadający na przełom kwietnia i maja – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.
– Jesteśmy pewni, że wdrażane przez nas środki zapobiegawcze w znacznej mierze przyczyniają się do ograniczenia epidemii. Wyrazy uznania należą się właścicielom i pracownikom sklepów, którzy sprawnie dostosowują się do bieżących wytycznych – dodaje Michał Sadecki.
Przedstawiciele PGS podkreślają, że również klienci cechują się dużą świadomością oraz stosują się do zaleceń obsługi, dzięki czemu w sklepach nie odnotowano żadnego poważnego incydentu.