Firma Procter&Gamble wraz ze swoją marką Pampers zaprezentowała na tegorocznym Światowym Forum Ekonomicznym w Davos efekty trwającej 11 lat współpracy z UNICEF. Działania P&G i organizacji UNICEF dotyczą ochrony matek i dzieci przed tężcem noworodkowym. W Davos przedstawiono efekty tej współpracy – doprowadziła ona do zmniejszenia umieralności matek wskutek zakażenia tężcem podczas porodu. Dało to efekty również w dziedzinie gospodarki. Szacuje się, że wkład wynikający ze zwiększonej wydajności pracy (średni dochód gospodarstwa domowego oraz usługi świadczone przez matki) wyniósłby do 2016 roku łącznie 1 miliard dolarów. Trwająca od 2006r współpraca pozwoliła ochronić 100 mln matek i ich dzieci przed tężcem noworodkowym. Obecnie choroba ta została wyeliminowana w 191 krajach, w 192 krajach jest ona w dalszym ciągu poważnym zagrożeniem.