Z informacji uzyskanych od firmy dowiadujemy się, że zmiany będą dotyczyć produktów z linii Lay’s Oven Baked, Lay’s Max oraz Lay’s Strong.
– Zmieniające się gusta konsumentów wpisują się w naszą transformację PepsiCo Positive (pep+), której jeden z filarów zakłada zwiększenie naszej oferty „pozytywnych wyborów”. W przypadku chipsów Lay’s Oven Baked zmiana polega na usunięciu ze składu mąki pszennej oraz redukcji ilości soli. Będą więc jeszcze bardziej odpowiadać gustom tych, którzy zdecydowali się na wyeliminowanie bądź zmniejszenia spożycia tych składników w swojej diecie – informuje Anna Mitura, Dyrektor ds. Marketingu, Snacks, PepsiCo Polska.
W celu uproszczenia katalogu produktów linia Lay’s MAX obejmie więcej rodzajów chipsów, występujących dotychczas pod osobną nazwą. W skład szerszego segmentu produktów wejdą Lay’s MAX Karbowane, Lay’s MAX Deep-Cut oraz Lay’s MAX Strong. Harmonizacja sublinii Lay’s, pod jedną nazwą „MAX”.
– Pozwoli to odróżnić je od klasycznych Lay’s teksturą i poziomem chrupkości. Zmiany zauważyć będzie można również w nowych wzorach opakowań, które jeszcze w tym roku będzie można zobaczyć na sklepowych półkach – dodaje kobieta.
Ostatnia z planowanych zmian zakłada wycofanie dwóch smaków chipsów, a konkretnie Lay’s Maxx Oriental Salsa I Lay’s Strong Hot Pepperoni. Decyzja podyktowana jest optymalizacją części smaków w ofercie Lay’s. Obecnie nie jest planowane wznowienie produkcji tych wariantów.