PepsiCo Nutrition Greenhouse to program stworzony przez PepsiCo z myślą o nowopowstających markach działających w obrębie zdrowego odżywiania. Celem programu jest wyłonienie 8 brandów wchodzących na rynek spożywczy. Wybrane firmy otrzymają fundusze oraz szansę na partnerstwo z ekspertami PepsiCo. Wyłonione przedsiębiorstwa otrzymają dotacje w wysokości 25 tys. euro oraz dołączą na pół roku do inkubatora , dzięki któremu będą mogły uczestniczyć w różnego rodzaju wydarzeniach oraz korzystać z pomocy i wsparcia eksperta PepsiCo. Na koniec programu firma, która okaże się najlepsza, otrzyma 100 tys. euro na dalszy rozwój. Program PepsiCo Nutrition Greenhouse poprzez dostarczanie wskazówek z zakresu optymalizacji, rozwoju produktu, zarządzania łańcuchem dostaw, pozyskiwania klientów i dystrybucji wspomóc ma młode rozwijające się firmy już na etapie planowania biznesowego, ustrukturyzowania organizacyjnego oraz pozyskiwania funduszy –Wierzymy, że ludzie na całym świecie powinni mieć dostęp do smacznych, pożywnych i łatwych do spożycia produktów. Wymaga to współpracy. Chcielibyśmy, aby mniejsze, innowacyjne firmy widziały w PepsiCo partnera, który pomoże im rozwijać swoją działalność. Chcemy połączyć siły z przedsiębiorcami, którzy podzielają naszą wizję „Działanie ze Świadomością Celu”, by generować wzrost uwzględniający potrzeby społeczne. Współpracując i wykorzystując to, co najlepsze w naszych organizacjach, możemy zapewnić konsumentom w całej Europy dostęp do innowacyjnych i pożywnych produktów – poinformował Jim Andrew, starszy wiceprezes PepsiCo ds. globalnej strategii i finansowania innowacji.