Firma PepsiCo ogłasza drugą edycję swojego programu Nutrition Greenhouse. Ten innowacyjny inkubator przedsiębiorczości został stworzony z myślą o odkrywaniu i wspieraniu firm, które mogą zrewolucjonizować odżywianie.
Nowatorski program PepsiCo skierowany jest do europejskich przedsiębiorców i ma na celu zidentyfikowanie do 10 wschodzących marek specjalizujących się w żywieniu. Wybrane firmy otrzymają dotacje w wysokości 20 tysięcy euro oraz szansę na współpracę z ekspertami PepsiCo, którzy rozwijają z sukcesem wiodące marki takie, jak Quaker, Alvalle, Sunbites czy Tropicana. Przedsiębiorcy, którzy generują przychody do 5 mln euro mogą zgłosić swoją firmę do programu do 11 czerwca 2018 r. na witrynie nutritiongreenhouse.com.
Oprócz początkowego grantu w wysokości 20 tysięcy euro, każde z wybranych przedsiębiorstw skorzysta z półrocznego programu mentorskiego, obejmującego bezpośredni kontakt i wsparcie wybranej osoby na stanowisku kierowniczym z PepsiCo, której doświadczenie w branży może pomóc przedsiębiorstwom zwiększyć ich potencjał biznesowy i zaadresować wyzwania rynkowe. Na zakończenie programu zwycięska firma otrzyma 100 tysięcy euro na dalszy rozwój.
Program PepsiCo Nutrition Greenhouse wpisuje się w zobowiązanie PepsiCo do współpracy nad innowacjami wraz z wizjonerami z branży spożywczej. Po starcie programu w 2017 r. szacowany łączny przychód ze sprzedaży w 8 firmach wzrósł o ponad 10 milionów euro, co oznacza czterokrotny wzrost w trakcie programu. W tegorocznej edycji poszukiwane będą firmy wykraczające poza obszary zdrowego odżywiania w kierunku takich, które bazują na wiodących trendach lifestyle’owych, wspierają rozwój osobisty oraz działanie ze świadomością celu.