PepsiCo rozpoczęła konkurs konsumencki, którego efektem będzie emisja w telewizji spotów reklamowych nowej Pepsi MAX z najlepszymi dialogami przygotowanymi przez konsumentów. Akcja jest częścią działań związanych z relaunchem napoju Pepsi MAX na polskim rynku.
Udział w konkursie polega na tworzeniu scenariuszy dialogów do filmu reklamowego Pepsi MAX. Konkurs jest dwuetapowy. Pierwszy etap potrwa do 1 kwietnia, kiedy to jury wyłoni 50 najlepszych scenariuszy, na które w drugim etapie (trwającym do połowy kwietnia) głosować będą internauci.
Twórcy 7 najlepszych scenariuszy wybranych przez internautów otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe, wśród których będą m.in. latające kamery-drony Parrot A.R 2.0 i kamera sportowa GoPro Hero 3+. Spoty ze zwycięskimi dialogami czytanymi przez profesjonalnych lektorów zostaną wykorzystane w kampanii telewizyjnej.
– Główna idea kampanii, jak i konkursu internetowego, opiera się na poszukiwaniu „tajemniczego składnika” nowej Pepsi MAX, sprawiającego, że pomimo braku cukru napój ten jest tak smaczny. Być może tajemniczym składnikiem jest jad skorpiona, a być może coś całkowicie innego – pozostawiamy tu miejsce dla wyobraźni konsumentów. Mechanizm wykorzystany w konkursie internetowym zapewnia mocne zaangażowanie konsumentów i zachęca ich do interakcji z reklamą telewizyjną Pepsi MAX – mówi Izabela Zajfert, Account Director agencji Digital One.
Całość działań reklamowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowej Pepsi MAX obejmie internet, telewizję oraz outdoor.
Pepsi MAX to jeden z napojów Pepsi bez dodatku cukru (obok Pepsi Light i Pepsi Light Lemon). Po szeroko zakrojonych badaniach preferencji polskich konsumentów Pepsi MAX otrzymała nową recepturę, a wraz z nią napój zyskał nowy smak. Dla odmienionej Pepsi MAX przygotowano także nowe opakowanie.
Digital One współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., strategicznie od 2001 roku. Agencja obsługiwała i obsługuje wiodące marki z portfolio tego marketera, m.in. Lipton Ice Tea czy właśnie Pepsi.
Więcej na: