PayUp, należący do Grupy Eurocash, rozszerza wachlarz swoich usług i wprowadza na rynek nowe rozwiązanie, dzięki któremu w sklepie detalicznym konsument może kupić kartę do płatności w Internecie. Nowa usługa – PayUp Internet Visa – dostępna jest poprzez ponad 5400 terminali w sklepach na terenie całego kraju. Nowa karta ma formę wydruku z terminala POS. Jest to karta przedpłacona, dostępna w trzech nominałach: 30 zł, 100 zł i 300 zł. Koszt zakupu karty wynosi tylko 3 zł. Kupujący otrzymuje wydruk, na którym widoczny jest numer karty, data ważności oraz numer rachunku karty. Kod CVV niezbędny do dokonania płatności w Internecie, w ramach bezpieczeństwa, konsument otrzyma na stronie www.payup.pl.
– To innowacyjne na rynku rozwiązanie, które pozwala na zakupy w Internecie wszędzie tam, gdzie akceptowana jest płatność kartą Visa, a jednocześnie zapewnia pełne bezpieczeństwo płatności, gdyż eliminuje ryzyko utraty danych podpiętych pod rachunek tradycyjnej karty płatniczej. Klient nie musi się również martwić o opłaty bankowe za posiadanie karty płatniczej, czy prowadzenie konta – mówi Zbigniew Furmańczak, Dyrektor Generalny PayUp. – Naszą nową kartę konsument może kupić w sklepie spożywczym, w którym obecny jest terminal PayUp – blisko domu, podczas codziennych zakupów – dodaje.
PayUp należy do Grupy Eurocash, największej polskiej firmy zajmującej się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych (FMCG). Poprzez szereg formatów dystrybucji Grupa Eurocash dostarcza produkty FMCG do tradycyjnych sklepów i placówek detalicznych w całej Polsce. W ramach prowadzonych przez Grupę Eurocash formatów franczyzowych skupionych jest ponad 12 tysięcy niezależnych sklepów detalicznych.