„Poradnik Handlowca”: Aktywna promocja sprawiła, że znak towarowy Terravita jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych spośród graczy rynkowych. Jakich nowości produktowych konsumenci mogą spodziewać się w 2015 r.?
Paweł Brzeziński: Aby zdradzić konkrety, jest niestety jeszcze zbyt wcześnie. Mogę jednak powiedzieć, że rok 2015 będzie mijał pod znakiem dostosowania naszej oferty do zmieniających się trendów w otoczeniu. Planujemy sporo nowości oraz istotnych modyfikacji, które wniosą nową, jeszcze lepszą jakość w większości naszych kategorii. Równolegle ze zmianami produktowymi wdrożymy również pakiet działań, które dodatkowo wzmocnią wizerunek najważniejszej marki w naszym portfelu – Terravity.
Produkty marki Terravita dostępne są w 24 krajach. Które rynki są dla waszej firmy kluczowe? Czy zamierzacie zwiększać eksport?
Sprzedaż eksportowa oferty Terravita od kilku lat charakteryzuje się dwucyfrową dynamiką wzrostu. Bez wątpienia jest to efekt zacieśniania się relacji z naszymi dotychczasowymi odbiorcami, którzy wiedzą, że oprócz produktów o atrakcyjnym stosunku ceny do jakości otrzymują od Terravity również rzetelną obsługę zamówień. Mając na uwadze taki stan rzeczy, w 2015 r. planujemy skupić się na dalszym rozwoju tego kanału sprzedaży. Naszą ofertę zaprezentujemy podczas najważniejszej europejskiej imprezy branży słodyczowej – targach ISM w Kolonii w Niemczech. Liczymy, że jak co roku uda nam się nawiązać wiele nowych owocnych kontaktów, dzięki czemu rozwiniemy sprzedaż eksportową o nowe rynki.
Dziękujemy za rozmowę.