Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku promuje patriotyzm konsumencki. Obecnie trwa akcja marketingowa pro bono, której motywem przewodnim jest hashtag #WspierajmyNasze. Celem kampanii reklamowej jest modyfikacja nawyków zakupowych finalnych odbiorców ze szczególnym uwzględnieniem propozycji ofertowych od polskich producentów. Do akcji zostali zaproszeni partnerzy biznesowi producenta nabiału, potencjalnie zainteresowani wzajemnym wsparciem.
Kiedy po raz pierwszy pojawiły się informacje o nadchodzącym zagrożeniu epidemicznym, świat nie dowierzał, dopiero w późniejszej fazie przewartościowało to całe nasze dotychczasowe życie. Dla OSM Radomsko jako polskiego producenta nabiału oczywistym było, że trzeba się jakoś zorganizować. Bardzo szybko uświadomiono sobie, że łatwo nie będzie i że to jest moment, żeby się zjednoczyć z innymi firmami. Kiedy ruszyła ogólnopolska kampania #KupujŚwiadomie, Spółdzielnia do niej dołączyła, ale w pewnym momencie postanowiono pójść dalej i rozwinąć się na własnym podwórku. Zaczęto rozmawiać z partnerami biznesowymi. Wspólnym mianownikiem rozmów było stwierdzenie, że powinno się nawzajem wspierać. Zjawisko izolacji znacząco się do tego przyczyniło. Wtedy powstał hashtag #WspierajmyNasze.
Postawiono wyjść naprzeciw tej trudnej sytuacji i zareagować w taki sposób, aby działanie przyniosło pozytywne efekty dla Spółdzielni, jej partnerów biznesowych i odbiorców. Powołano do życia akcję marketingową pro bono, do której zaproszono partnerów, żeby się zintegrować na stronie internetowej OSM Radomsko. Na początku miały to być wpisy pokazujące solidarnośc, natomiast później ze względu na rosnące zainteresowanie, challenge zaczął się rozwijać. Na pewnym etapie akcja nabrała określonego kształtu i przerodziła się w kampanię marketingową.