2 maja br. wystartowała kampania sera sałatkowo-kanapkowego Fellada od Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu. Kluczowym elementem działań jest kampania multisponsoringowa w telewizji TVN oraz Polsat i na kanałach tematycznych obu tych stacji. Drugim jej filarem jest współpraca z Influencerami, skoncentrowanymi na przedstawieniu produktu w szybkich i nieskomplikowanych daniach z użyciem produktu. Prowadzona jest również szeroka kampania digitalowa z użyciem formatów statycznych, ale również video emitowane głownie na platformie YouTube,a całość dopełniają działania trade marketingowe.
Celem działań jest zaprezentowanie wyśmienitego produktu z oferty OSM Łowicz, do tego w nowym, większym opakowaniu o gramaturze 270 g firmy Tetra Pak. Drugoplanowym założeniem jest dalsza promocja i budowanie świadomości marki OSM Łowicz, na której rzecz prowadzone są systematycznie wieloaspektowe działania od momentu odświeżenia wizerunku marki z początkiem 2020 roku.