Orlen: rekordowo szybka obsługa gastronomiczna

Aktualności

Orlen: rekordowo szybka obsługa gastronomiczna

29 października 2018

Maksymalnie 210 sekund będzie zajmowało kierowcom zatankowanie paliwa, zamówienie produktów z oferty gastronomicznej i opłacenie transakcji na nowej stacji Orlenu pod Wrocławiem. To pierwsza stacja PKN Orlen w formacie „drive through”, gdzie klient będzie mógł skorzystać z usług bez wysiadania z pojazdu.

Stację uruchomiono w Miejscu Obsługi Podróżnych (MOP) Michałowice, na trasie Łódź-Wrocław. – To jedna z najnowocześniejszych w Europie, a na pewno najnowocześniejsza w Polsce stacja benzynowa drive through – powiedziała PAP Patrycja Klarecka, członek Zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży detalicznej.

– Gdy kierowca podjeżdża i zatrzymuje się przy dystrybutorze, wtedy osoba z obsługi stacji podchodzi i pyta o rodzaj paliwa. Podczas tankowania klient – cały czas siedząc za kierownicą – widzi również wyświetlone menu z ofertą gastronomiczną i ma możliwość komunikacji z obsługą gastronomiczną za pomocą specjalnego terminala – wyjaśnił w rozmowie z PAP Stanisław Barański, jeden z odpowiedzialnych za projekt w PKN Orlen.

– Kiedy tankowanie jest zakończone, kierowca podjeżdża do okienka, gdzie płaci za zamówienie, a następnie do okienka numer 2, gdzie odbiera zakupione produkty z oferty gastronomicznej, i po maksymalnie 210 sekundach rusza w trasę – dodał Barański.

Według Patrycji Klareckiej, sprzedaż produktów pozapaliwowych stanowi znaczącą część obrotów w segmencie detalicznym w PKN Orlen. – W tym kierunku chcielibyśmy pójść, tak aby obok nowoczesnych paliw takich jak Verva i Efekta móc klientom zaoferować kompleksowe usługi gastronomiczne oraz ofertę sklepową – podkreśliła Patrycja Klarecka.

Źródło: Centrum Prasowe PAP