Lorenz zaprasza w kulinarną podróż do Indii, pełnych smaków i aromatów. Nowe Curly Indian Style przenoszą w świat intensywnych przypraw i wyrazistych doznań kulinarnych. W roli głównej – curry, przyprawa od lat kojarzona z różnorodnością i intensywnością tamtejszej kuchni. Nowy smak Curly Indian Style jest już dostępny w sklepach.
Curly Indian Style to nowa odsłona kultowych chrupek orzechowych, w której aromaty egzotycznych przypraw spotykają się z delikatną nutą świeżo zmielonych orzeszków ziemnych. Produkt jest wegetariański, niesmażony, a jego aksamitna baza orzechowa idealnie współgra z intensywnym smakiem curry – jednej z najbardziej rozpoznawalnych przypraw na świecie. Efekt? Harmonijna i zaskakująca kompozycja smaków.
– Curly Indian Style to nowość, która odpowiada na silny trend smaków świata w kategorii słonych przekąsek. Bazując na popularności curry wśród polskich konsumentów, stworzyliśmy unikalne połączenie tej znanej nuty z naszym charakterystycznym, orzechowym chrupkiem. Curly Indian Style to propozycja dla konsumentów otwartych na nowe doznania smakowe, oferująca im połączenie egzotyki, a jednocześnie znajomych nut. Wierzymy, że ta nowość wzbogaci ofertę rynku przekąsek, dostarczając konsumentom nowej, interesującej alternatywy – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.
Curly Indian Style już na sklepowych półkach
Nowe opakowanie Curly przenosi w barwny świat Indii – różowe tło, nawiązuje do kolorów tradycyjnych sari, zdobione charakterystycznymi wzorami, od razu przyciąga wzrok. Wyrazisty projekt nie tylko podkreśla intensywny smak chrupek, ale też sprawia, że produkt wyróżnia się na sklepowych półkach.
Wejście na rynek nowego smaku Curly jest wspierane przez wielokanałową kampanię marketingową. Obejmuje ona szeroko zakrojone działania digitalowe, w tym kampanię w mediach społecznościowych z udziałem znanych influencerów, a także kampanię OOH.