Omnichannel nową formą sprzedaży detalicznej w sieci Lidl

Detal/Hurt

Omnichannel nową formą sprzedaży detalicznej w sieci Lidl

08 czerwca 2020

Klienci poszukują aktualnie przede wszystkim produktów w niskich cenach. Takie trendy konsumenckie stały się przyczyną zdefiniowania na nowo strategii cenowych u wielu podmiotów na rynku. Lidl Polska od zawsze podkreśla niską cenę i wysoką jakość. Teraz firma dodatkowo z zainteresowaniem przygląda się możliwościom omnichannel i wprowadza pierwsze cross-promocje w innowacyjnej formule.

Wszystkie kanały sprzedaży oraz dotarcia do klientów, które prowadzi Lidl Polska, w tym sieć ponad 700 sklepów stacjonarnych, lidl-sklep.pl, platforma do rezerwacji produktów – winnicalidla.pl oraz aplikacja zakupowa Lidl Plus, stwarzają możliwości łączenia ofert i promocji oraz jeszcze lepszego dopasowania do potrzeb klientów.

„Doskonale wiemy, jak ważna jest elastyczność naszej oferty – na bieżąco dostosowujemy się do potrzeb klientów tak, aby zawsze znajdowali w sklepach Lidl Polska dokładnie to, czego potrzebują. Ostatnie miesiące wpłynęły na znaczną zmianę w trendach konsumenckich w zakresie cenowości, dlatego zdecydowaliśmy się na jeszcze większą integrację naszych kanałów. Chcemy wprowadzać innowacyjne promocje, odpowiadające na potrzeby klientów” – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.