Marka „Grześki” zdobywa europejskie przestworza. Przez najbliższe pół roku samolot należący do Polskich Linii Lotniczych LOT będzie pod marką Grześki obsługiwał pasażerów podróżujących po Europie. Branding samolotu jest elementem unikalnej współpracy dwóch polskich marek – „Grześki” i LOT, zapoczątkowanej kampanią realizowaną w ramach trwającego obecnie konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”. Jest to pierwsza tego typu, niestandardowa akcja promocyjna marki słodyczy w Polsce.
– Branding samolotu jest elementem trwającej obecnie kampanii wafelków „Grześki”, realizowanej w ramach nowej strategii komunikacyjnej, opartej na idei „grześkości” i przesłaniu „Bądź grześki! Chrup swoje!”. Jednak współpraca z narodowym przewoźnikiem lotniczym to dla nas coś więcej niż tylko reklama z wykorzystaniem unikalnej „powierzchni”. To działanie oparte na partnerstwie i połączeniu wspólnych wartości. Bo chociaż marka „Grześki” i LOT działają w tak różnych branżach, mają jednak ze sobą wiele wspólnego – polski kapitał, polską tradycję i kilkadziesiąt lat doświadczeń na rynku. Wykorzystując potencjał obu brandów chcemy, poza osiągnięciem obopólnych korzyści wizerunkowych, budować wartość „polskiej marki”. Polskie firmy potrafią czerpać z tradycji i traktując ją, jako jeden z elementów budowania przewagi konkurencyjnej, z powodzeniem walczą o konsumenta… Często jednak, klienci ceniąc daną markę, nie wiedzą, że jest ona polska – warto im o tym przypomnieć – mówi Beata Telega, Senior Brand Manager w Colian Sp. z o.o.
Obecne, wspólne działania marek „Grześki” i LOT-u stanowią kontynuację współpracy realizowanej przy okazji konkursu „Gdzie Cię grześkość poniesie?”. Można w nim wygrać podwójne bilety lotnicze LOT do jednego z 40 miejsc na świecie. Trwająca do 11 lipca akcja konkursowa to pierwsza z wielu tegorocznych aktywacji prezentujących markę w nowy, „grześki” sposób. Niestandardowa forma wizualna, łącząca nowoczesną animację 3D z klasycznymi rozwiązaniami inspirowanymi Disneyowską szkołą, pełne humoru zabawy językowe, kalki kulturowe, personifikacja produktu to elementy definiujące ten styl. Już niedługo kolejne odsłony kampanii- intensywne działania promocyjne „grześkich wafelków” będą kontynuowane w kolejnych miesiącach.