19 listopada rozpoczną się Targi RetailShow 2014. Odbędą się one w Centrum EXPO XXI w Warszawie i potrwają do 20 listopada. Podczas tego największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej wystawcy z Polski i zagranicy zaprezentują szeroką ofertę i najnowsze rozwiązania w wyposażeniu i aranżacji sklepów. Będzie można również odwiedzić Modelowy Sklep zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami, a także skorzystać z branżowej wiedzy.
Oferta Targów RetailShow skierowana jest do osób zarządzających w sieciach i centrach handlowych, najemców oraz osób prowadzących niezależne placówki handlowe. Targi odwiedzają także przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie oraz lokalni dystrybutorzy.
Wszystko dla sklepów
Podczas Targów RetailShow wystawcy zaprezentują oświetlenie, meble, kasy, wagi, czytniki i drukarki kodów kreskowych, drukarki fiskalne oraz systemy zabezpieczeń, kontroli dostępu, obsługi płatności czy oprogramowanie. Dostępne będą także systemy komunikacji bezprzewodowej i mobilnej, lojalnościowe, geolokacyjne, liczenia klientów oraz Digital Signage. Będzie można dokonać przeglądu oferty w zakresie systemów prowadzenia klienta, klimatyzacji, wentylacji, systemów parkingowych, materiałów POS i display, systemów identyfikacji wizualnej, aroma- i audiomarketingu, merchandisingu i systemów franczyzowych. Nie zabraknie prezentacji systemów informatycznych w obszarze zakupów, sprzedaży, marketingu, logistyki czy księgowości.
Modelowy Sklep
W centralnym miejscu hali wystawienniczej znajdzie się Modelowy Sklep. Zostanie on zaaranżowany na 200 mkw. zgodnie z najnowszymi światowymi trendami w projektowaniu powierzchni handlowych. Odwiedzający na miejscu będą mogli porównać rozwiązania konkurencyjnych firm, a także porozmawiać z ich przedstawicielami. Tegorocznymi nowościami w Modelowym Sklepie będą: stoisko samoobsługowe z kawą i miejscem do odpoczynku, punkt „food to go”, regały systemowe i ekspozytory dla wybranych produktów oraz usługi komplementarne, tj. Lotto, punkt dystrybucji paczek i kart podarunkowych. Pokazane zostaną najnowsze systemy fiskalne, ważące, płatności, zabezpieczeń, analizy ruchu, POS oraz rozwiązania oświetleniowe.
Wiedza na wyciagnięcie ręki
Targi RetailShow to również okazja do zdobycia branżowej wiedzy. Pierwszego dnia odbędzie się całodniowa konferencja Retail Congress obejmująca trzy sesje tematyczne: „Shop Concept”, „Shopping Experience” oraz „Omnichannel Retailing”. Praktycy opowiedzą o trendach w projektowaniu sklepów różnego formatu oraz sposobach kreowania pozytywnego doświadczenia zakupowego klienta. Przybliżą także nowy model sprzedaży wielokanałowej.
Z kolei podczas cyklu bezpłatnych warsztatów Retail Innovations Theatre zainteresowani będą mogli skorzystać z doświadczenia specjalistów w zakresie budowania wizerunku placówek handlowych oraz urządzania ich zgodnie z zasadami komunikacji produktowej. Prelegenci pomogą też zaplanować strategię obsługi klienta tak, aby powracał on do sklepu. Dodatkowo zainteresowani dowiedzą się jak funkcjonują systemy franczyzowe.
Poznaj najlepszych
Targi RetailShow są okazją do poznania najlepszych rozwiązań dla branży handlowej, które zostaną wyłonione w ramach konkursu „Innowacje Handlu 2014”. Z kolei organizowany po raz pierwszy konkurs „Best Shop Concept 2014” nagrodzi sklepy, które wyróżniają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi. Oficjalne ogłoszenie wyników obu konkursów i wręczenie statuetek laureatom odbędzie się 19 listopada br. podczas RetailShow Afterparty.
Informacje praktyczne
V Targi RetailShow odbędą się w dniach 19-20 listopada 2014 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska Sp. z o.o. Sp. k. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów.
Więcej informacji: www.retailshow.pl; rejestracja na targi: http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja