Obroty Grupy Muszkieterów po trzecim kwartale 2018 r. wyniosły blisko 5,5 mld zł i były o prawie 6% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wzrosły w ujęciu rok do roku odpowiednio o ok. 4 % i ok. 11% rok do roku.
Po 3 kwartale 2018 roku sieć supermarketów Intermarché wraz z przymarketowymi stacjami paliw wypracowała ponad 3,7 mld zł obrotów, co oznacza wzrost o prawie 4% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Zgodnie z rynkowymi trendami dotyczącymi odsetka osób korzystających ze smartfonów i dedykowanych im aplikacji, sieć Intermarché zwiększa swoją obecność także w kanałach mobilnych. Od momentu uruchomienia usługi na początku 2017 r. aplikację Intermarché Polska pobrało ponad 180 tys. użytkowników, a ponad 90 tys. korzysta z niej aktywnie. Co więcej, liczba osób korzystających z mobilnego oprogramowania Intermarché regularnie rośnie – sieć odnotowała 13% wzrost użytkowników w sierpniu tego roku w porównaniu z poprzednim miesiącem.
W pierwszych trzech kwartałach 2018 r. Bricomarché wypracowało dobre wyniki. Obroty sieci z sektora „dom i ogród”, wyniosły ponad 1,7 mld zł, co oznacza wzrost o blisko 11% rok do roku. Tylko w 3 kwartale Bricomarché uruchomiło 2 składy budowlane – w Lubawie oraz w Złocieńcu. Do końca roku w Polsce ma działać łącznie 6 składów budowlanych, które swoim zasięgiem obejmą wszystkie sklepy Bricomarché w naszym kraju. Do końca roku sieć zamierza także uruchomić 4 nowe sklepy działające pod szyldem Bricomarché.