Nutella® obchodzi 60. rocznicę wywoływania uśmiechu

Aktualności

Nutella® obchodzi 60. rocznicę wywoływania uśmiechu

25 kwietnia 2024

Świętowanie sześciu dekad obecności na rynku to ważny kamień milowy w historii marki NUTELLA®. Od 60 lat miliony ludzi rozpoczynają swój dzień od kremu NUTELLA®, rozsmakowując się w pozytywnym nastawieniu, rodzinnej bliskości i niezrównanej przyjemności. Marka miała swoje początki we Włoszech, ale po odniesieniu spektakularnego sukcesu wywołuje uśmiechy w ponad 170 krajach na całym świecie – w tym w Polsce.

W tym czasie NUTELLA® stała się kultową, globalną marką. Zaczęło się jednak od inspirującej historii pełnej prawdziwej pasji. Produkt, który ostatecznie stał się kremem NUTELLA®, został opracowany przez Pietro Ferrero, założyciela Grupy Ferrero. W odpowiedzi na problem z dostępnością surowców tuż po II wojnie światowej stworzył krem z dostępnych we włoskim regionie Piemont orzechów laskowych i kakao. W 1964 roku, gdy wielu nadal produkowało tradycyjną czekoladę, syn Pietro, Michele Ferrero, udoskonalił produkt i stworzył uwielbiany do dziś krem NUTELLA®.

Ten duch innowacji wciąż przyświeca nam po sześćdziesięciu latach. Pomógł on marce NUTELLA® ewoluować i wprowadzać nowe sposoby na delektowanie się kremem NUTELLA®. Wśród nich warto wymienić chociażby wprowadzone na rynek w 2017 r. ciastka Nutella B-ready czy niedawne Nutella Biscuits.

NUTELLA® to marka o wyjątkowo pozytywnym podejściu do życia. Wierzymy, że optymistyczne nastawienie wpływa na wszystko wokół nas. Naszą wizją jest wykorzystanie pozytywnego podejścia do życia jako siły napędowej dobra, które zaczyna się od uśmiechu. Dlatego będziemy świętować 60. urodziny, szerząc moc optymizmu poprzez kampanię #GiveANutellaSmile. Tworzy ona okazje do uśmiechu gdziekolwiek jesteśmy, bo im więcej się uśmiechamy, tym bardziej szerzymy radość.

Łukasz Sasin, Country Category Marketing Manager, powiedział: Od sześciu dekad NUTELLA® – uwielbiana marka napędzana innowacyjnym duchem i latami doświadczenia – szerzy uśmiechy i wnosi swój niezrównany smak na każdy stół. Dziś, gdy obchodzimy tę imponującą rocznicę, chcemy uczcić to dziedzictwo z fanami kremu NUTELLA® na całym polskim rynku.

Oprócz stworzenia specjalnej edycji promocyjnych słoików, NUTELLA® przeprowadzi również cyfrową aktywację. Za pośrednictwem specjalnego konfiguratora dostępnego wyłącznie na stronie internetowej marki, zaprosi konsumentów do uczczenia „dawców uśmiechu” poprzez tworzenie spersonalizowanych naklejek i haseł na swój własny słoik. Więcej informacji o tej promocji i jubileuszu 60-lecia dostępnych jest na stronie internetowej marki NUTELLA®. Zapraszamy do wspólnego świętowania!

źródło: Ferrero
oprac.: red.