Rusza ogólnopolska akcja “Nutella Kocha Polskę”, dzięki której kupując dedykowany słoik kremu Nutella konsumenci mogą jednocześnie odkryć 16 wyjątkowych miejsc w Polsce – wybranych we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym. Kupujący mogą także zgłaszać swoje ulubione miejsce w Polsce i wygrywać nagrody oraz zamawiać pamiątkowe etykiety ze zdjęciem ze swojego ulubionego miejsca w kraju.
Nutella poprzez akcję “Nutella Kocha Polskę” pragnie zachęcić konsumentów do znalezienia chwili, by się zatrzymać w swoim codziennym pędzie i odkryć piękno, które nas otacza. Nutella chce przypomnieć, że Polska ma wiele do zaoferowania. Setki kilometrów pięknych plaż, morze, góry z zapierającymi dech pejzażami, wstęgi przepływających przez cały kraj rzek czy tysiące malowniczych jezior i urokliwych miejscowości – to wszystko znajdziemy w Polsce. Nutella pokochała Polskę już dawno. Grupa Ferrero, właściciel marki Nutella, rozpoczęła tu swoją działalność prawie 30 lat temu (w 1992 roku) i wybudowała nowoczesną fabrykę w Belsku Dużym koło Grójca, która jest trzecim co do wielkości zakładem produkcyjnym Ferrero na świecie, a produkty tu wyprodukowane trafiają do prawie 100 krajów na pięciu kontynentach.
Wszyscy lubimy wakacje i wakacyjne podróże – odpoczywamy, poznajemy nowe miejsca, dlatego Nutella we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym (PTTK) stworzyła mapę wyjątkowych, wartych odwiedzenia polskich lokalizacji. Dzięki kodom QR znajdującym się na etykietach dużych słoików Nutelli (600g) będziemy mogli odkryć ciekawostki dotyczące 16 wybranych miejsc, a także nietuzinkowe propozycje spędzenia wolnego czasu. Akcja będzie trwać od 2 sierpnia do 30 września 2021 roku. Ale to nie wszystko, każdy może dodać do mapy swoje ulubione miejsce, opisać lokalne atrakcje i wygrać wakacyjne nagrody.
– Pandemiczna rzeczywistość ograniczyła możliwości podróżowania, większość z nas zrezygnowała z wyjazdów zagranicznych i postawiła na wakacje w kraju. Postanowiliśmy więc zorganizować akcję, dzięki której miłośnicy kremu Nutella będą mogli poznać piękne miejsca w Polsce. Opracowane wspólnie z PTTK atrakcje turystyczne pozwolą nam odkryć tajemnicze zakątki Polski – mówi Beata Dziekanowska z Ferrero.
– 16 wybranych przez nas wspólnie z PTTK miejsc to zaledwie początek i inspiracja dla fanów kremu Nutella do odkrywania i zgłaszania do nas za pośrednictwem naszej strony internetowej wyjątkowych miejsc. Stwórzmy razem unikalną mapę polskich atrakcji – dodaje Łukasz Sasin z Ferrero.