Wiosna 2024 r. to dla WSP „Społem” czas zmian personalnych. Stanowisko zastępcy prezesa ds. handlowych objął, pełniący wcześniej funkcję kierownika ds. marketingu, Grzegorz Feliksiak, związany z firmą od ponad 26 lat.
Nowo powołany zastępca prezesa ds. handlowych Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” jest związany z firmą od 1998 roku. Rozpoczął pracę jako referent, aby ostatecznie objąć stanowisko kierownika ds. marketingu.
Grzegorz Feliksiak odpowiadał za konsekwentną realizację strategii marki Majonez Kielecki, która przełożyła się na wzrost jego sprzedaży i popularności. Koordynował udział firmy w programie „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” i pozyskanie środków na promocję Majonezu Kieleckiego oraz Musztardy Kieleckiej. Był odpowiedzialny także za rebranding Majonezu Kieleckiego.
Obejmując nową funkcję w strukturze przedsiębiorstwa, będzie odpowiedzialny za całość zagadnień związanych z marketingiem, sprzedażą oraz transportem.
– Dzięki wieloletniej pracy w dziale marketingu miałem szansę nie tylko dogłębnie poznać firmę, ale też potrzeby naszych klientów i konsumentów. Dlatego moim celem jest kontynuowanie działań, które stanowią podwaliny obecnego sukcesu – ich wzmacnianie i rozbudowa. Przede mną wiele wyzwań, jak choćby odpowiednie reagowanie na dynamicznie zmieniający się rynek w taki sposób, by zapewnić finansowe bezpieczeństwo firmy. Jestem wdzięczny za zaufanie, którym mnie obdarzono i wierzę, że wnosząc swoją wiedzę oraz zaangażowanie przyczynię się do kolejnych osiągnięć WSP „Społem” – mówi Grzegorz Feliksiak.
Zastępca prezesa ds. handlowych WSP „Społem” podkreśla, że u współpracowników najbardziej ceni szczerość, pracowitość i terminowość. Pasjonuje się podróżowaniem, historią, a także polskim footballem w wydaniu klubowym i lekkoatletyką.
W nadchodzących miesiącach firma planuje skupić sią na utrzymaniu bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstwa, pracowników i kooperatorów.