W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne – Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.
Nowoczesne ekrany Digital Signage stanowią doskonałe uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników informacji. Umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie jej do potrzeb sieci, danego regionu czy nawet pojedynczego marketu Kaufland. Wyświetlane elementy są dostosowywane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem klienci mogą z łatwością zapoznać się z aktualną ofertą sieci oraz obejrzeć najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu rozlokowanych jest kilkanaście kolejnych ekranów przybliżających ofertę pobliskich regałów, zaś opuszczając market, kupujący znajdą wyświetlacz z ofertą na nadchodzący tydzień.