Nowoczesną placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne – m.in. panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru. Będzie to również pierwsza Biedronka w Polsce, w której ruszy samoobsługowy kącik „Kawa i Ciacho”, oferujący szybkie zakupy kawy i dań lunchowych oraz darmowe wi-fi dla klientów.
Najnowszy sklep sieci Biedronka został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko. Przestronną i jasną placówkę o powierzchni prawie 700 mkw. wyróżnia nowa kolorystyka w klasycznym odcieniu antracytu. Na sali sprzedaży zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy. Nowością w tym sklepie są papierowe torby na warzywa, owoce i pieczywo, które nadają się do recyklingu.
Na dachu zainstalowano 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy, a na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie jest w 100% zasilane energią słoneczną i wiatrową w zależności od pogody. Dodatkowo, do dyspozycji zmotoryzowanych klientów pozostaje bezpłatna dwustanowiskowa stacja ładowania pojazdów elektrycznych, a dla rowerzystów – stacja Veturilo „Biedronka-Modlińska” z 15 stanowiskami. To pierwszy punkt systemu rowerów publicznych w Warszawie, który znajduje się bezpośrednio przed sklepem sieci Biedronka.
Przestrzeń wewnątrz placówki przy ul. Modlińskiej została podzielona na czytelne sekcje, spośród których zdecydowanie dominuje oferta produktów świeżych. Klienci nie znajdą tu oddzielnej strefy z artykułami przemysłowymi. Tuż przy wejściu wszystkich wita zapach świeżo mielonej kawy, ponieważ właśnie tutaj znajduje się kącik kawowy „Kawa i Ciacho” z osobną kasą samoobsługową oraz dużym wyborem przekąsek – to pierwsze tego typu miejsce dostępne w sieci sklepów Biedronka.
W ramach całkowicie odświeżonej wizualnie sekcji warzyw i owoców, nad którą czuwają Świeżoznawcy, została również wydzielona strefa warzyw i owoców BIO oraz wyciskarka do soków. Nowością jest także odrębna wyspa z pozostałymi produktami BIO i vege – od mąki po topinambur czy quinoę. Swój nowoczesny i przestronny wygląd placówka zawdzięcza też zupełnie nowym systemom regałów i półek oraz szerszym alejkom. Na sali sprzedaży znalazła się również lada tradycyjna, gdzie klienci będą mogli zaopatrzyć się w świeże wędliny, mięso oraz sery na wagę. A to jeszcze nie koniec. Biedronka na Modlińskiej ma również ofertę obiadową w postaci kurczaka z rożna i pieczonej wieprzowiny.
Zupełnie nowy wymiar doświadczenia zakupowego zapewniają cyfrowe rozwiązania zastosowane w tym najświeższym sklepie sieci Biedronka. Wśród nich znajdują się: darmowe wi-fi dla klientów, specjalny system wykrywania kolejek, komunikacja marketingowa wyłącznie przy użyciu ekranów LCD, kasy samoobsługowe z nowoczesnym oprogramowaniem ułatwiającym szybkie skanowanie produktów, a także inteligentny system komunikacji wewnętrznej „sound system”.
Aby jeszcze bardziej usprawnić zakupy, oprócz 4 tradycyjnych kas przygotowanych zostało również 6 stanowisk z kasami samoobsługowymi (dodatkowo jedna kasa samoobsługowa przy kąciku kawowym). Do dyspozycji klientów pozostają również 4 nowoczesne czytniki cen, rozmieszczone w różnych punktach sklepu.