Jeszcze przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia w Galerii Solnej zadebiutuje najnowszy koncept duńskiej sieci – Netto 3.0, który wyróżnia się skandynawskim stylem.
– Rozszerzenie oferty Galerii Solnej o sieć Netto to odpowiedź na szacowany przez nas popyt oraz najnowsze trendy rynkowe, w których formaty wielkopowierzchniowe zastępowane są sklepami z bardziej wyselekcjonowaną ofertą. Szczególnie dużą popularnością cieszą się ostatnio sklepy, które pozwalają na zrobienie szybkich i wygodnych zakupów, oferując atrakcyjny wybór towarów w korzystnych cenach. Takie jest właśnie Netto – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP. – Prowadzimy też zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są bardzo zainteresowane dotarciem ze swoją propozycją do mieszkańców Inowrocławia. Jesteśmy przekonani, że wzmocniona i bardziej różnorodna oferta Galerii Solnej przyciągnie klientów o zróżnicowanych potrzebach zakupowych i będzie dopasowana do aktualnych oczekiwań konsumentów – dodaje.
Netto oferuje produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO, w tym szeroką gamę dań gotowych.
– Z naszych obserwacji wynika, że klienci coraz bardziej cenią sobie możliwość zrobienia wszystkich zakupów w jednym miejscu. Naszym założeniem jest być blisko klientów, a dzięki ulokowaniu Netto w Galerii Solnej zdecydowanie wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom – mówi Michał Guz, Head of Development w Netto Polska. – W tej chwili w Inowrocławiu funkcjonują trzy sklepy Netto. Jestem przekonany, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem kolejnych mieszkańców miasta, których już wkrótce będziemy mogli przywitać w naszych progach w nowej lokalizacji.
źródło: informacja prasowa