Wraz z modernizacją Atrium Promenada, perfumeria Sephora ruszyła ze swoim nowym konceptem, który marka konsekwentnie wdraża od jesieni 2017 r. Sephora otworzyła swój zmodernizowany salon o powierzchni ponad 500 mkw., w nowej, atrakcyjnej lokalizacji – prestiżowej Alei Fontann.
Nowy koncept Sephora, który właśnie doceniony został przez Jury konkursu PRCH Retail Awards 2018, eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub oraz Skin Care Bar.
– Perfumeria Sephora w Atrium Promenada obecna jest od blisko 20 lat. To jedna z tych perfumerii, która posiada stałe grono, wiernych klientów, od lat preferujących właśnie tę lokalizację i pracujący w niej zespół – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.
Na klientów w dniu otwarcia czekały liczne niespodzianki przygotowane przez Sephora: prezenty do zakupów, atrakcyjny rabat na cały asortyment, a dla pierwszych 100 osób – prezent do zakupów: torba Sephora pełna produktów Sephora Collection.
Klienci Sephora w Atrium Promenada, znajdą w niej bogactwo blisko 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych, ale przede wszystkim makijażowych.