Spółka Atlanta AM, dystrybutor makaronów i innych produktów śródziemnomorskich , ma nowego dyrektora zarządzającego – stanowisko to objął Adam Dyszyński. Zmieniły się także osoby odpowiedzialne za prowadzenie działań handlowych. Przekształcenia w firmie są zapowiedzią dynamicznego rozwoju oraz ekspansji spółki na polskim rynku. Atlanta AM jest wyłącznym importerem i dystrybutorem tak znanych marek, jak Melissa, Primo Gusto, czy Tomatera.
Atlanta AM jest firmą należącą do greckiej grupy Melissa Kikizas, jednego z czołowych producentów makaronów w Europie. Należące do grupy marki Tomatera, Melissa oraz Primo Gusto są jednymi z najchętniej wybieranych przez konsumentów artykułów w swoich kategoriach. Zarząd Melissa Kikizas, dostrzegając potencjał polskiego rynku, a także mając na uwadze dynamiczny rozwój firmy w kolejnych segmentach, szczególnie wysokogatunkowej oliwy z oliwek oraz oliwek, postanowił powierzyć stery Atlanta AM doświadczonemu menedżerowi – Adamowi Dyszyńskiemu.
– Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z panem Adamem Dyszyńskim. To ceniony fachowiec z ogromną praktyką – uczestniczył w rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce, posiada 18 letnie doświadczenie zdobyte w czołowej korporacji międzynarodowej z branży spożywczej. Liczymy, że korzystając z know – how i zaplecza biznesowego Kikizas wprowadzi spółkę Atlanta na wyższy poziom. Polska jest jednym z naszych priorytetowych i dobrze rokujących rynków – podsumowuje Alexandros Kikizas, Prezes Zarządu Melissa Kikizas.
Wyroby kuchni śródziemnomorskiej cieszą się w Polsce rosnącą popularnością i coraz częściej goszczą na polskich stołach. Wraz z rozwojem tej kategorii produktów rośnie także świadomość konsumencka i potrzeba jakości. Dlatego dystrybuowane przez Atlanta AM marki, wytwarzane z najlepszych surowców we Włoszech i Grecji, tak skutecznie konkurują na wymagającym polskim rynku.
– Gwarantowanie jakości w każdym wymiarze działalności firmy to dla mnie podstawowe wyzwanie związane z rozwojem firmy Atlanta. Mam świadomość, że takie słowa mogą paść z ust każdego menedżera w branży, ale my naprawdę wiemy, jak w Polsce prowadzić rzetelny, profesjonalny i skuteczny biznes. Chcemy wspierać naszych klientów w promocji i sprzedaży naszych wyrobów i stworzyć oparty na wzajemnym zaufaniu i szacunku model współpracy. Kupcy i właściciele sklepów doskonale się orientują, że dostarczamy im najlepsze jakościowo produkty. Jestem pewien, że wykorzystując zainteresowanie konsumentów kuchnią śródziemnomorską oraz wysokiej jakości produktami szybko wyrobimy sobie odpowiednią pozycję rynkową – mówi Adam Dyszyński.