Gerard Gallet został nowym dyrektorem Auchan Retail Polska. Zmiany kadrowe dokonywane w kilku krajach, mają spowodować lepszą realizację długoterminowego planu rozwoju sieci Vision 2025.
Auchan Retail wdraża nową organizację, aby pomóc w ukończeniu drugiego etapu transformacji. Sieć zaczęła wprowadzać program dwa lata temu. Auchan zmienia się, aby spełnić oczekiwania swoich klientów i pracowników oraz dostosować się do nowych nawyków i metod konsumpcji oraz głównych zmian w krajobrazie handlowym.
Firma stopniowo staje się siecią multiformatową działającą w różnych segmentach rynku. Do końca 2017 r. kraje, w których działa, będą miały różne formaty sklepów i rozpoczną zmianę swoich banerów pod jedną marką dla każdego kraju. Jednocześnie każdy kraj będzie uczestniczył w kampaniach na rzecz dobrej jakości żywności, zdrowia oraz ruchu, z korzyścią dla swoich klientów, pracowników, społeczeństwa i całej planety.
Lepszej realizacji programu mają pomóc zmiany w zarządzie. Wraz z Wilhelmem Hubnerem, dyrektorem generalnym Auchan Retail, nowy komitet wykonawczy będzie lepiej współpracował z dyrektorami krajowymi. Wśród nich jest też Gerard Gallet, który zastąpił Francoisa Colombie.