Dostawczy Citroën Berlingo wprowadzony na rynek w 1996 r. i wyprodukowany w ponad 1,5 mln egzemplarzy, ustępuje dziś miejsca trzeciej generacji samochodów przeznaczonych dla użytkowników biznesowych o nazwie Berlingo Van.
Zaprojektowany na miarę, aby mógł sprostać potrzebom wszelkich branży, jest dostępny w dwóch długościach nadwozia, M i XL. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów prezentuje także dwie wersje o odmiennym przeznaczeniu, „Worker” (na drogi gruntowe) i „Driver” (do miasta i w trasy), różniące się między sobą wysokością prześwitu, poziomem wyposażenia i elementami ochronnymi.
Nowy Citroën Berlingo Van został zbudowany na nowej platformie, co zapewnia mu większą zwrotność oraz wyższy komfort i bezpieczeństwo. Rewolucjonizuje swój segment ofertą 20 systemów wspomagania prowadzenia i 4 technologii łączności on-line oraz silników najnowszej generacji, takich jak jednostka wysokoprężna 1.5 l BlueHDi czy też silnik benzynowy 1.2 l PureTech, a także nową automatyczną skrzynią biegów EAT8. Nowy Berlingo Van trafi do sprzedaży na początku 2019 r.
Jeszcze przed pojawieniem się w salonach osobowej wersji Berlingo na jesieni tego roku, Citroën prezentuje trzecią generację dostawczej wersji Berlingo Van, przeznaczonej dla użytkowników biznesowych. W segmencie furgonetek Citroën miał zawsze mocną pozycję, tworząc modele 2CV, C15 i Berlingo czy też wprowadzając do niego pierwszy silnik wysokoprężny, pierwszą zintegrowaną stylistycznie z nadwoziem przestrzeń ładunkową i pierwszy model z trzema miejscami z przodu.