Od marca br. marka JemyJemy rozszerzyła swoje portfolio o nową linię dań gotowych, które odpowiadają na trendy i potrzeby współczesnych konsumentów – łącząc wysoką jakość, wyrazisty smak i codzienną wygodę. Wśród nowości znalazły się cztery apetyczne propozycje: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne oraz Kurczak curry. Oferta będzie szeroko promowana zarówno w mediach, jak i punktach sprzedaży.
Marka JemyJemy, należąca do firmy Profi S.A., rozszerza swoją ofertę o nową linię dań gotowych. Cztery propozycje przygotowano ze starannie wyselekcjonowanych składników, bez dodatku konserwantów. Każdy smak to idealna porcja 360 g, który wystarczy przelać do garnka, podgrzać i gotowe!
– Nowa kategoria dań gotowych JemyJemy to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują praktycznych i smacznych rozwiązań kulinarnych, a jednocześnie cenią możliwość samodzielnego komponowania posiłku. Każda receptura oraz szata graficzna opakowania zostały przed wprowadzeniem na rynek przebadane marketingowo, uzyskując wysokie oceny wśród respondentów – podkreśla Hanna Dulczewska, Senior Marketing Manager w firmie Profi S.A., i dodaje: – Dania gotowe JemyJemy świetnie smakują same, ale równie dobrze komponują się z pieczywem, ryżem, ziemniakami czy makaronem – w zależności od preferencji. Stąd też powstało hasło tej linii produktów: „I jesz jak lubisz!”, które akcentuje możliwość wyboru ulubionego dodatku. Ich atutem jest również poręczne opakowanie, niewymagające przechowywania w lodówce, co czyni je wygodnym rozwiązaniem na każdą okazję – w domu, pracy czy w podróży.
Silne wsparcie marketingowe
Nowościom towarzyszy intensywna kampania promocyjna, obejmująca działania digitalowe oraz współpracę z influencerami. Komunikację wspierają również aktywności w mediach społecznościowych, prasie handlowej, na nośnikach outdoorowych, a także materiały POS i degustacje w punktach sprzedaży.
Dania gotowe JemyJemy to idealna propozycja dla osób, które cenią jakość, smak oraz szybkość i łatwość przygotowania. Produkty są dostępne zarówno w tradycyjnym, jak i nowoczesnym kanale dystrybucji.