Nowość Lubelli w nowej kampanii.

Kampanie

Nowość Lubelli w nowej kampanii.

17 września 2019

  • #Grupa Maspex
  • #Lubella

Lubella oferuje gamę płatków śniadaniowych dla dzieci – naturalnie bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego. To najlepsze ze zboża – przypomina nowa kampania marki, jednocześnie informując, że do oferty dołączyła nowość: Duo Caramel.

Udoskonalona receptura płatków dla dzieci Lubella to wynik konsekwentnego podążania marki za oczekiwaniami konsumentów i dbałości o najwyższą jakość. Ich skład – bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego – daje pewność, że stanowią one doskonałą propozycję na wartościowe śniadanie dla najmłodszych. W kolejnej odsłonie kampanii Lubella ponownie prezentuje ofertę płatków dla najmłodszych. Marka informuje też o nowości – płatkach Duo Caramel o smaku karmelowym, które mają unikalne kształty kółek i krzyżyków.

Minerały prosto ze zbóż, najlepsze ziarna oraz nic do ukrycia – to wartości, które Lubella podkreśla w swojej komunikacji. Szerokie działania, oprócz kampanii telewizyjnej i VOD, mają także swoją odsłonę w postaci kampanii digitalowej i komunikacji PR oraz wsparcia w punktach sprzedaży.