W linii Almette pojawiły się dwie nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu ‘light’ w kategorii puszystych serów twarogowych. 100% naturalnych składników, obniżona zawartość tłuszczu oraz większa ilość białka to benefity idealnie wpisujące się w bieżące trendy konsumenckie.
Jak pokazują badania, aż 80 % konsumentów deklaruje zwiększenie wydatków na zdrowie i zdrowe jedzenie.* Dlatego nowa linia Almette lekki to odpowiedź marki na potrzeby osób, które stawiają na aktywny styl życia, są zainteresowane zdrowym odżywianiem i cechuje je dbałość o sylwetkę. Warto wiedzieć, że nazwę ‘lekki’ wybrali sami konsumenci w specjalnym badaniu ilościowym.**
Almette lekki jest… naprawdę lekki!
Almette lekki, jak każdy serek twarogowy Almette, powstaje z naturalnych składników, a jego puszysta konsystencja gwarantuje 100 % przyjemności z jedzenia. Nie znajdziemy w nim zagęstników ani konserwantów, ma obniżoną zawartość tłuszczu, a podwyższoną białka – w przypadku wariantu naturalnego 45 %, a w przypadku wersji z ziołami 49 % energii produktu pochodzi właśnie z białka.
– Zauważamy wysoką motywację konsumentów do wyboru produktów „lekkich”, uważanych za bardziej lekkostrawne. Wiemy, że coraz więcej z nich preferuje obniżoną zawartość tłuszczu i zwraca się ku opcjom wysokobiałkowym. Almette lekki – naturalny i z ziołami – idealnie wpisują się w te trendy i pozwalają nam dotrzeć do osób o różnych cechach demograficznych, które łączy ‘potrzeba zdrowego życia’. Ponadto puszyste sery twarogowe doskonale uzupełniają ofertę ‘diet specjalnych’ marki Almette, do których dotychczas należały warianty kozi i bez laktozy – mówi Sylwia Zimna, Młodszy Kierownik Almette.
Almette lekki (150 g), cena 5,99 zł
*Accenture, 2022
**Badanie ilościowe, Almette special benefits, Experience Institute, Luty 2024