Carrefour, jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce, informuje klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów. Zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, klienci wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz, gdy kierowca Carrefour będzie już w drodze, klienci otrzymają również sms z precyzyjną godziną jego dotarcia.
– W centrum naszych działań zawsze stawiamy klienta. Ten priorytet towarzyszy nam również podczas realizowania strategii omnikanałowej. Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców oraz usprawniających komunikację z klientami, takich jak Delivery Manager – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.
Delivery Manager to wdrożone w e-sklepie spożywczym zakupycodzienne.carrefour.pl kompleksowe rozwiązanie mobilne, które automatyzuje i optymalizuje proces dostawy zamówień. Delivery Manager służy do planowania tras kierowców dostarczających zakupy spożywcze Carrefour, z uwzględnieniem warunków drogowych i przedziałów czasowych wybranych przez klientów. Aplikacja w czasie rzeczywistym analizuje sytuację na drogach i optymalizuje przejazdy kierowców Carrefour (tzw. last mile optimization), aby klienci otrzymywali zamówienia o wybranej porze, na czas i bez zbędnej zwłoki.
Carrefour zadebiutował na polskim rynku e-grocery jesienią 2016 roku w Warszawie. W 2019 roku Carrefour otworzył e-sklep spożywczy w Katowicach, Krakowie, Sosnowcu, Chorzowie, Czeladzi, Siemianowicach Śląskich oraz Olsztynie.