Nowe smaki lodów Kaktus – podsumowanie nowości 2025

Nowości

Nowe smaki lodów Kaktus – podsumowanie nowości 2025

16 kwietnia 2025

KAKTUS po raz kolejny rewolucjonizuje rynek lodów! W tym roku marka, znana z odważnych innowacji i kultowych smaków, po raz kolejny wychodzi naprzeciw wymagającym potrzebom konsumentów. Nowe, jeszcze bardziej zaskakujące smaki, większe formaty ulubionych lodów oraz zupełnie nowa linia produktów – to wszystko sprawi, że sezon lodowy 2025 będzie niezapomniany!

KAKTUS Jabłko-Mięta!

KAKTUS BIG – większe produkty i egzotyczne smaki od Pateca!

Rewolucja w portfolio marki to nie tylko nowe smaki, ale także większe rozmiary ulubionych lodów. KAKTUS Big (75 ml) to nowa linia produktów w powiększonym rozmiarze, powstała we współpracy z tegorocznym ambasadorem marki – Jakubem Patecem Pateckim. W lutym do Żabek trafił KAKTUS Big Ice, inspirowany podróżą Kuby na Antarktydę. W marcu w szerokiej sprzedaży pojawiły się kolejne warianty nowości: KAKTUS Big Sensei – lód o smaku limonki i lychee, nawiązujący do wypraw Pateca do Azji oraz KAKTUS Big Jungle o smaku papai i kiwi inspirowany podróżami do Ameryki Południowej.

Nowe warianty zeszłorocznych hitów sprzedażowych: KAKTUS LAVA i KAKTUS Gibek!

To jednak nie koniec! Do istniejących już w portfolio marki i znakomicie przyjętych przez konsumentów linii KAKTUS LAVA (45 ml)KAKTUS Gibek (45 ml), dołączają nowe wersje produktów. Od marca w szerokiej sprzedaży dostępny jest KAKTUS LAVA o smaku mango-marakuja-kiwi z sosem kiwi (45 ml). W Żabkach z kolei pojawiły się aż dwa produkty w ramach linii KAKTUS Gibek – o smaku jabłka w wersji czerwonej oraz zielonej (45 mln).

Nowe formaty i jeszcze więcej lodowej frajdy!

Portfolio marki KAKTUS rozrasta się także pod kątem nowych formatów. Z początkiem miesiąca do asortymentu sklepów Żabka trafiły lodowe kanapki o smaku truskawka-śmietanka-mango (160 ml), które wyróżniają się nie tylko ciekawym, warstwowym smakiem, ale także unikalnym, zielonym waflem – prawdziwą gratką wizualną i smakową. To doskonała opcja dla tych, którzy szukają lodowej przekąski w bardziej nietypowym wydaniu.

Szerokie zmiany na marce KAKTUS

Wprowadzenie nowości produktowych jest elementem szeroko zaplanowanych zmian w 2025 roku. Marka KAKTUS przechodzi rebranding obejmujący nowy logotyp i odświeżone opakowania produktów, a także start nowej platformy komunikacyjnej. Szeroko zakrojona kampania marketingowa 360 stopni wystartuje już w kwietniu, a jednym z jej kluczowych elementów jest współpraca z ambasadorem marki, Jakubem Pateckim – popularnym twórcą internetowym znanym jako Patec Wariatec. W związku z wprowadzeniem nowości, marka przygotowała także szereg aktywacji konsumenckich, m.in. we współpracy z partnerami retailowymi.