Od początku roku Polska Sieć Handlowa Lewiatan uruchomiła 114 nowych placówek handlowych. W południowo-zachodniej Polsce powstały cztery sklepy sieci: w Kluczborku, Zębowicach, Obornikach Śląskich i w Jemielnicy. Do końca roku zarząd sieci zapowiada kolejne otwarcia.
Nowo otwarte sklepy obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po większe markety. Sklepy otwarte są sześć dni w tygodniu a także w niedziele handlowe, wyjątkiem jest sklep w Kluczborku, który zaprasza na zakupy siedem dni w tygodniu. We wszystkich sklepach klienci znajdą m.in. ofertę marki własnej Lewiatan, wybór artykułów od lokalnych dostawców, jak nabiał, mięsa, wędliny i pieczywo. Ponadto oferta Lewiatana w Zębowicach została uzupełniona o owoce i warzywa od lokalnych rolników.
– Nasza sieć od ponad roku prowadzi projekt Wybieram lokalne, wspierający produkty pochodzące od regionalnych producentów i dostawców. Tworząc ofertę naszych sklepów zlokalizowanych w regionie Opolszczyzny i Dolnego Śląska, gdzie kuchnia tradycyjna cieszy się dużą popularnością staraliśmy się wykorzystać potencjał najbliższej okolicy – mówi Adrian Damski, Prezes Zarządu Spółki Regionalnej Lewiatan Opole i dodaje – Otwarcie nowych obiektów to także nowe miejsca pracy, dodatkowe wpływy do budżetów miast i wsi, gdzie działają nasze sklepy. Warto zaznaczyć, że wielu naszych przedsiębiorców angażuje się w życie społeczne mieszkańców regionu inicjując lub włączając się w działające akcje społeczne w regionie. W tym celu zresztą Lewiatan powołał do życia Fundację PSH Lewiatan. Blisko Twoich potrzeb.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2020 roku w sieci zrzeszone było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. W tym roku PSH Lewiatan znalazł się w gronie 300 najlepszych pracodawców wg rankingu Poland’s Best Employers. Firma znalazła się również w gronie najlepiej wycenianych polskich marek i otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands. Łączne obroty, które w 2020 roku przekroczyły 14,2 mld zł, stawiają sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.