Galerie i centra handlowe w Rybniku, Lubinie, Poznaniu, Gliwicach i Krakowie – to tylko niektóre miejsca, gdzie w lipcu otwarto nowe punkty handlowe Kolportera. Ogólnopolska sieć Kolportera powiększyła się w lipcu łącznie o 17 punktów – 5 salonów Top-Press i 12 saloników prasowych.
Kolporter od kliku miesięcy konsekwentnie restrukturyzuje swoją sieć. Firmie zależy, aby lokalizacje znajdowały się w atrakcyjnych handlowo miejscach, dlatego nowe punkty otwiera przede wszystkim w galeriach i centrach handlowych, dyskontach, super- i hipermarketach.
W lipcu uruchomiono salony Top-Press w Rybniku (CH Plaza), Lubinie (Cuprum Arena), Poznaniu (Kupiec Poznański), Gliwicach (CH Forum) i Krakowie (CH M1).
Wśród dwunastu nowych saloników prasowych znalazły się m.in. punkty zlokalizowane w Carrefourze (Kraków, Zamość, Pruszków) i Biedronce (Sandomierz).
Aktualnie do sieci Kolportera należy 812 saloników prasowych i 180 salonów Top-Press.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.