Ruszyła kolejna edycja Frosterów – akcji, podczas której tysiąc osób otrzyma zestawy najnowszych produktów firmy. Już po raz czwarty konsumenci będą mieli okazję przetestować je w swoich domach. W tym roku ich ocenie poddane zostaną warzywne i rybne nowości z portfolio marki: Burgery z brokuła i kalafiora z pietruszką, Burgery ze szpinaku z mozzarellą i czosnkiem oraz Mintaj w panierce z dzikim czosnkiem. Aby wziąć udział w akcji, należy od 10 do 30 października br. zarejestrować się przez specjalnie przygotowany formularz i odpowiedzieć na pytanie: „Jak wykorzystujesz czas oszczędzony dzięki produktom Frosty?”. Wybrani konsumenci z 10 największych miast: Gdańska, Gdyni, Sopotu, Warszawy, Wrocławia, Katowic, Krakowa, Poznania, Torunia i Szczecina na przełomie listopada i grudnia otrzymają specjalnie przygotowane zestawy.