Od kwietnia Graal wprowadza wysokiej jakości tuńczyka jednolitego w małych pojemnościach. Nowy produkt będzie dostępny w trzech wersjach: w bio oliwie z oliwek, w innowacyjnej formule „no drain” oraz jako tuńczyk w oleju słonecznikowym z dodatkiem chilli. Wszystkie produkty występują w wygodnych opakowaniach easy peel, w dwóch setach poręcznej porcji na raz.
Tuńczyk jednolity bio w oliwie z oliwek extra virgin to produkt poszerzający portfolio produktów bio firmy Graal. Wysoka jakość tuńczyka w połączeniu z oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia to produkt idealnie wpisujący się w gusta konsumentów, poszukujących zdrowych i naturalnych produktów. Tuńczyk „no drain” to absolutnie innowacyjna formuła ryby, która nie wymaga odsączania. Soczysty tuńczyk w niewielkiej ilości oleju to propozycja dla najbardziej wymagających konsumentów ceniących jakość i wygodę. Natomiast tuńczyk o smaku chilli, w oleju słonecznikowym to kolejny produkt poszerzający kategorię Smart Fish firmy Graal. To produkt idealnie wpisujący się w potrzeby millenialsów ceniących wygodę, wyraziste smaki i żywo zainteresowanych losami naszej planety.
Nowe produkty to odpowiedź Graal na najnowsze trendy. – Dzisiaj najbardziej dominujący jest trend wymagającej konsumpcji. Dotyczy on konsumentów, którzy oczekują, aby produkt spełniał ich potrzeby i wysokie standardy względem jakości – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal SA. – Drugi bardzo ważny trend to wygoda, przejawia się on tym, że konsumenci oczekują wygodnych opakowań, mniejszych porcji i produktu od razu gotowego do spożycia albo jako przekąska, albo składnik większego dania. – Kolejny gorący trend to ekoświadomość. Jako społeczeństwo czujemy coraz większą odpowiedzialność za przyszłość naszej planety. Nie chcemy używać opakowań, które nie podlegają recyklingowi, ani marnować żywności. I takich samych zachowań konsumenci oczekują od producentów żywności – dodaje Justyna Frankowska.
Tuńczyk w puszce przestał być już produktem wyłącznie impulsowym i dołączył do produktów, których zakup jest planowany. O ile w 2019 r. konsumowano w Polsce ponad 7 tys. ton tuńczyka i ponad tysiąc ton sałatek tuńczyka w puszcze, czasy pandemii jeszcze bardziej umocniły pozycję tuńczyka w całym segmencie ryb w puszce. W 2020 r. dynamika wzrostu sprzedaży małych opakowań tuńczyka marki Graal wyniosła 95,9% w stosunku do 2019 r. Natomiast w ujęciu ilościowym tuńczyk jest obecnie drugą po makreli, najczęściej kupowaną rybą przez Polaków.
Ostatni rok zmienił nawyki zakupowe i żywieniowe konsumentów. Polacy deklarują, że chcą zwiększyć ilość ryb w diecie. Czy deklaracje zmienią w czyny i postawią na nowe, zdrowsze nawyki? – Graal od kilku już lat dąży do zmiany sposobu postrzegania kategorii konserw rybnych, wskazując na prozdrowotne wartości odżywcze tych produktów, co wyraża m.in. nasze hasło „Graal – mądry wybór, zdrowy nawyk, który procentuje” – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal.
– Chcemy w szczególności zwrócić dziś uwagę na to, dlaczego warto jeść ryby 3 razy w tygodniu i dlaczego ryby z puszki mogą być dobrą alternatywą dla świeżej ryby – dodaje Wojciech Szejna.
Grupa Kapitałowa Graal – europejski lider branży rybnej. Na rynku od 30 lat. Oferuje pełną gamę produktów i przetworów rybnych. Obecnie posiada 4 nowoczesne zakłady produkcyjne w Polsce, a ich łączna, całkowita zdolność produkcyjna to 95 ton produktów. W portfolio Graala znajdziemy konserwy rybne Graal, Neptun, sałatki Salatino, produkty SuperFish, czy gotowe dania Jem Fair, Meal Box, Kuchnia Staropolska. Graal to także lider marek własnych. Produkuje zarówno na rynek polski, jak i rynki międzynarodowe. Jego produkty obecne są w 38 krajach na całym świecie. https://graalgroup.com.pl
*artykuł zewnętrzny*