Polska Grupa Supermarketów rozpoczęła stopniowy proces rebrandingu sklepów zrzeszonych w sieci Top Market. Ostatnio modernizacji poddany został kultowy warszawski sklep – Top Market Mokotowianka, który wzbogacił się nie tylko o nowy szyld, ale również zupełnie przearanżowane, bardziej przyjazne klientowi wnętrze.
Mokotowianka to popularny sklep spożywczy na Starym Mokotowie, mieszczący się przy ulicy Rejtana 2, w pobliżu skrzyżowania z ulicą Puławską. Na początku września placówka doczekała się poważnych zmian wizualnych. Remodeling jednego z czołowych sklepów Top Market w Warszawie, polegał nie tylko na montażu nowych znaków graficznych, lecz również remoncie pomieszczeń oraz wymianie całego wyposażenia wraz z urządzeniami oraz regałami.
Sklep zyskał m.in. nowoczesne oświetlenie LED oraz nowe kasy fiskalne. Dzięki wymienionym regałom i urządzeniom chłodniczym, udało się przearanżować wnętrze w taki sposób, aby było bardziej intuicyjne, jednocześnie dzięki nowemu nagłośnieniu klientom towarzyszą podczas zakupów muzyka oraz komunikaty „Radia PGS”.
Rebranding objął również wprowadzenie nowych kategorii produktów BIO oraz wegańskich. Rozszerzono też ofertę kuchni międzynarodowej, nabiału oraz garmażerki, a dział win i alkoholi świata wzbogacił się o zupełnie nowe pozycje. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, mokotowska placówka Top Market utworzyła również punkt kurierski. W ten sposób okoliczni mieszkańcy będą mogli przez cały tydzień (również w niedzielę!) w prosty sposób nadać lub odebrać przesyłkę, dokonując jednocześnie zakupów spożywczych.